FAQ - Veelgestelde vragen over private lease

Lease’m geeft je graag duidelijkheid over het product private lease en over onze dienstverlening. Je vindt hier een overzicht van veelgestelde vragen over privé leasen en de antwoorden daarop. Zo beantwoorden we hopelijk al jouw vragen en kun je een weloverwogen keuze maken.

Geen antwoord op jouw vraag?

Het kan natuurlijk zijn dat jouw vraag er niet bij staat. Dan beantwoorden we jouw vraag uiteraard graag persoonlijk. Neem vrijblijvend contact met ons op!

 

Veelgestelde vragen over private lease

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over private lease.

Word ik als klant altijd geaccepteerd?
+
Word ik geregistreerd bij het BKR?
+
Voor welk bedrag word ik bij BKR geregistreerd?
+
Wat als ik mijn baan verlies, arbeidsongeschikt raak of kom te overlijden, is daar een regeling voor?
+
Wanneer zit ik vast aan een contract?
+
Hoe verloopt het aanvragen van Private Lease?
+
Kan ik gedurende het leasecontract het aantal jaarkilometers en/of de looptijd aanpassen?
+
Heb ik naast de leasetermijnbedragen nog andere kosten?
+
Wie mogen de private lease auto besturen?
+
Kan ik mijn huidige auto bij Lease'm inruilen?
+
Kan ik mijn maandbedrag verlagen door vooruit te betalen?
+
Als ik ga private leasen, behoud ik dan mijn schadevrije jaren?
+
Hoe behandelt de autodealer mijn gegevens?
+

Leaseperiode

Veelgestelde vragen over aanvang en de looptijd van de leaseperiode

Wanneer start de leaseperiode?
+
Kan ik mijn jaarkilometers tussentijds aanpassen?
+
Schade aan een band, anders dan slijtage, hoe gaat Lease'm daarmee om?
+
Mag ik accessoires of andere wijzigingen/toevoegingen aanbrengen in de auto?
+
Waar kan ik online alles terugvinden over mijn leaseauto?
+
Moet ik bij een verhuizing mijn adres wijziging doorgeven?
+
Hoe gaat de betaling?
+
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer ten aanzien van de automatische incasso?
+
Mag het leasetarief (na aangaan contract) aangepast worden?
+
Wat gebeurt er als ik te laat betaal?
+
Heb ik een groene kaart nodig?
+
Onderhoud, reparatie, APK en bandenvervanging van de auto, hoe werkt dat?
+
Ik heb winterbanden in mijn leasecontract, hoe werkt het halfjaarlijks wisselen?
+
Wat doe ik bij schade aan het voertuig?
+
Geldt er een eigen bijdrage wanneer ik schade krijg aan mijn leaseauto?
+
Wat doe ik bij diefstal of vermissing van het voertuig?
+
Heb ik recht op een vervangende auto?
+
Moet ik voor de auto een reisverzekering afsluiten als ik naar het buitenland ga?
+
Wat doe ik bij autopech?
+
Als ik het leasecontract beëindig, wat gebeurt er dan met mijn schadevrije jaren van het contract?
+
Ik ben mijn kentekenbewijs kwijt, wat moet ik doen?
+

Einde van de leaseperiode

Waar heb je mogelijk mee te maken bij het einde van de leaseperiode?

Hoe kan ik een schadevrij verklaring / bewijs van schade vrije jaren ontvangen van Lease'm?
+
Wanneer eindigt de leaseperiode?
+
Wat is de opzeggingsvergoeding bij voortijdige opzegging?
+
Wordt de auto gecontroleerd als ik hem inlever?
+
Er zit schade op mijn leaseauto bij einde contract, wat nu?
+
Wordt er een eindafrekening opgemaakt?
+
Heb je een vraag?

Bel een leasespecialist (werkdagen 08.00-17.30 uur) of e-mail naar info@leasem.nl